Noch jemand die E-Mail erhalten?Hello from Amazon,
Per your request, the bank account information associated with your seller account has been changed. Your future transfers will be submitted to this new bank account. This change will not affect any transfer of funds initiated prior to this change.
Note: There is a mandatory 3-day security hold before any changes to bank account information take effect. Transfers of funds cannot be initiated until after that period, which starts on the date you submit your new bank account information in your seller account.
You can update your bank account information at any time in the Settings section of your seller account. For additional information, please visit our online Help pages.
If you did not request this change, please contact Seller Support.
Thank you for selling on Amazon,
Amazon Services
Und ja: Die E-Mail ist definitiv von Amazon selbst und nein, die Bankdaten im Amazon-Account haben sich nicht geändert - habe es überprüft.
Im Footer steht (neben dem üblichen Amazon-Kram) noch "Was deze e-mail nuttig?". Das ist ein Link, den man klicken kann und mit dem man bei Amazon.nl landet.
Habe dadurch jedoch gesehen, dass in meinem Amazon-Account der Amazon.nl-Marktplatz aktiv ist. Kann ich den irgendwie schließen? Hab alles durchsucht, aber nichts gefunden.